مسئول دفتر ریاست
نام و نام خانوادگی : سرکار خانم فاطمه زارع
شرح وظایف مسئول دفتر ریاست
- تنظیم وتدوین فهرست متقاضیان ملاقات با مدیریت دانشکده وتعیین ساعات ملاقات
- تنظیم زمان جلساتی که در حوزه ریاست تشکیل می شود ومطلع ساختن مقامات و یا افراد شرکت کننده درجلسه
- پاسخگوئی به مراجعین وراهنمایی آن ها و درصورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان ومراجعه کنندگان که انجام تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیر است.
- پاسخگویی به تلفن های دفتر و مراجعین حضوری
- هماهنگی وتعیین وقت ملاقات حضوری اشخاص با ریاست دانشکده
- ابلاغ دستورات ، نامه ها و مراسلات به واحدهای ذیربط حسب مورد
- پیگیری به منظور آماده نمودن و ارسال دستور جلسات وتنظیم صورتجلسات مربوطه
- پیگیری تلفنی امور محوله با سازمانها ، ادارات ، نهادها و موسسات دولتی و مرکزی
- گزارش موارد مهم روزانه به ریاست دانشکده
- هماهنگی ونظارت بر پذیرایی درجلسات
- تهیه پیش نویس مکاتبات ونامه های ضروری
- جمع آوری و آماده نمودن اطلاعات مورد نیاز ریاست دانشکده و تهیه گزارشات وجداول آماری
- انجام پیگیریهای لازم جهت تایپ نامه های فوری وضروری مربوطه
- انجام سایر امور ارجاعی مرتبط با شغل
- همکاری باکلیه واحدها برحسب مورد
- هماهنگی با مسئول امور عمومی جهت انجام امور جاری مرکز نظارت بر فعالیت خدماتی ها
- هماهنگی جهت برگزاری همایش ها ، کارگاه ها و جلسات
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق