نام و نام خانوادگی : سرکار خانم فاطمه زارع

شرح وظایف مسئول دفتر ریاست

  • تنظیم وتدوین فهرست متقاضیان  ملاقات با مدیریت دانشکده وتعیین  ساعات ملاقات
  • تنظیم زمان جلساتی که در حوزه ریاست تشکیل می شود ومطلع ساختن مقامات و یا افراد شرکت کننده درجلسه
  • پاسخگوئی به مراجعین وراهنمایی آن ها و درصورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان ومراجعه کنندگان  که انجام تقاضای آنان  بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان  پذیر است.
  • پاسخگویی به تلفن های دفتر و مراجعین حضوری
  • هماهنگی وتعیین وقت ملاقات  حضوری  اشخاص  با ریاست دانشکده
  • ابلاغ دستورات ، نامه ها و مراسلات به واحدهای ذیربط حسب مورد
  • پیگیری به منظور آماده نمودن و ارسال دستور جلسات وتنظیم صورتجلسات مربوطه
  • پیگیری تلفنی  امور محوله  با سازمانها ، ادارات ، نهادها و موسسات دولتی و مرکزی
  • گزارش موارد مهم روزانه به ریاست دانشکده
  • هماهنگی ونظارت بر پذیرایی درجلسات
  • تهیه پیش نویس مکاتبات ونامه های ضروری
  • جمع آوری و آماده نمودن اطلاعات مورد نیاز ریاست دانشکده و تهیه گزارشات وجداول آماری
  • انجام پیگیریهای لازم جهت تایپ نامه های فوری وضروری مربوطه
  • انجام سایر امور ارجاعی مرتبط با شغل
  • همکاری باکلیه واحدها برحسب مورد
  • هماهنگی با مسئول امور عمومی جهت انجام امور جاری مرکز نظارت بر فعالیت خدماتی ها
  • هماهنگی جهت برگزاری همایش ها ، کارگاه ها و جلسات
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق